Pomozte nám vyprázdnit sklad a zachránit produkty s blížícím se nebo již prošlým datem min. trvanlivosti. Ikdyž u produktu uvidíte toto datum, vězte, že produkt je stále vhodný ke konzumaci či k použití. Každý týden produkty otevíráme a testujeme, abychom si byli jisti, že jsou v pořádku. Proč to děláme? Protože nesnášíme zbytečné plýtvání a konzum. Klikněte SLEVY a VÝPRODEJ.

Pür

Pur_LogoKanadská značka 100% přírodních žvýkaček a mentolek s březovým sladidlem xylitolem.Toto je originální výrobce xylitolových žvýkaček bez aspartamu a špatných aditiv, který s konceptem přišel na trh už v roce 2010.

Žvýkačky se vyrábí v certifikované továrně ve Švýcarsku, kde je přísně kontrolováno, aby suroviny nepřišly do kontaktu s žádnými alergeny - proto mohou tvrdit, že jejich žvýkačky neobsahují 14 nejčastějších alergenů a s klidem si je může koupit kdokoliv.

Toto tvrzení nemá žádná jiná značka žvýkaček, protože jejich žvýkačky se ve speciální certifikované továrně prostě nevyrábí! A tak se liší tato originální značka od průměru.

Všechny PÜR produkty jsou veganské a bezlepkové, geneticky nemodifikované a přirozeně slazené. Skvěle se hodí i pro keto dietu, dietu s nízkým obsahem cukru nebo kompletně dietu bez cukru. Pochopitelně si ji mohou užít i diabetici.

Stránka 1 z 1 - 14 položek celkem

Cena

65185
165185

Značky

Položek k zobrazení: 14
The PUR Company | Xylitol žvýkačky PÜR  - Bubblegum - 9 ks, 55 ks
od 58 Kč bez DPH
od 65 Kč

Děti milují sladkou příchuť jahod, třešní, pomeranče a banánu - dopřejte jim sladkost...

+ další
PG-B9
The PUR Company | Xylitol žvýkačky PÜR - Peppermint - 9 ks, 55 ks
od 58 Kč bez DPH
od 65 Kč

Klasická čistá svěží příchuť máty peprné potěší vaše chuťové buňky a zachrání dech!...

+ další
PG-P9
The PUR Company | Xylitol žvýkačky PÜR - Spearmint - 55 ks
od 58 Kč bez DPH
od 65 Kč

Jemná, mírně nasládlá čerstvá příchuť máty kadeřavé pro váš svěží dech! Měkké, velké...

+ další
PG-S9
The PUR Company | Xylitol žvýkačky PÜR  - Coolmint - 9 ks, 55 ks
od 58 Kč bez DPH
od 65 Kč

Spojení sladké a jemné příchutě několika druhů máty pro absolutní chladivý prožitek v...

+ další
PG-CM9
The PUR Company | Xylitol žvýkačky PÜR  - Pomegranate Mint - 9 ks, 55 ks
od 58 Kč bez DPH
od 65 Kč

Aromatická sladko-kyselá příchuť granátového jablka s přídavkem svěží máty pro...

+ další
PG-PM9
The PUR Company | Xylitol žvýkačky PÜR  - Cinnamon - 9 ks, 55 ks
od 58 Kč bez DPH
od 65 Kč

Nechte se unést klasickou, lahodně voňavou a lehce nasládlou kořeněnou příchutí...

+ další
PG-C9
The PUR Company | Xylitol žvýkačky PÜR - Wintergreen - 55 ks
od 58 Kč bez DPH
od 65 Kč

Zažijte intenzivní chladivý pocit v ústech a ledově svěží dech s úžasnou příchutí...

+ další
PG-W9
The PUR Company | Kanadské žvýkačky PÜR  - Jumbo - 20 ks
165 Kč bez DPH
185 Kč

3 x tak velké jako klasická verze! Vraťte se zpět do dětských let se dvěma sladkými...

PG-JSOB
The PUR Company | Xylitol žvýkačky PÜR  - Mint Chocolate - 9 ks, 55 ks
od 58 Kč bez DPH
od 65 Kč

Dopřejte si dekadentní příchuť čokolády s mátou, která potlačí chuť na sladké - lepší...

+ další
PG-MC9
The PUR Company | Mentolky PÜR - Tangerine Tango - 30 ks
88 Kč bez DPH
99 Kč

V mžiku osvěžíte svá ústa příchutí šťavnaté mandarinky! Tyto mentolky bez cukru mají...

PM-TT30
The PUR Company | Mentolky PÜR - Spearmint - 30 ks
88 Kč bez DPH
99 Kč

Udržujte si v ústech pocit svěžesti s intenzivním přívalem klasické mátové chuti. Bez...

PM-S30
The PUR Company | Mentolky PÜR - Polar Mint - 30 ks
88 Kč bez DPH
99 Kč

Vaše ústa uchvátí neuvěřitelná síla svěžího arktického vzduchu díky příchuti ledové...

PM-PM30
The PUR Company | Mentolky PÜR - Cinnamon - 30 ks
88 Kč bez DPH
99 Kč

Tyto mentolky bez cukru mají kořeněný a intenzivní ohnivý náboj! Vychutnejte si...

PM-C30
The PUR Company | Mentolky PÜR - Peppermint - 30 ks
88 Kč bez DPH
99 Kč

Probuďte své chuťové buňky typicky čistou a svěží příchutí máty peprné! Bez jakýchkoliv...

PM-P30

Poznejte PÜR Gum a dejte kopačky aspartamu!

Značka PÜR představuje spojení tří klíčových prvků:

  1. Jednoduchá substituce surovin. Běžné cukrovinky jsou plné umělých sladidel a aditiv, které nejsou dobré pro naše dlouhodobé zdraví.

  2. Myslet na alergiky a osoby s potravinovými omezeními - inkluze. Značka je tu pro všechny osoby bez rozdílu osobních omezení nebo potřeb.

  3. Špičková kvalita výrobků - certifikovaná výrobní hala ve Švýcarsku, která garantuje, že výrobní suroviny nepřichází do styku s žádnými alergeny.

PUR Gum Banner

 

Pokud jde o žvýkačky a mentolky PÜR Gum a PÜR Mints, nabízí spotřebitelům, kteří upřednostňují zdravější alternativy, přirozené substituty, které odpovídají jejich zdravějšímu životnímu stylu nebo dietním omezením. Tyto veganské, bezlepkové, bez sóje, ořechů a arašídů produkty představují špičku v oblasti zdravějšího žvýkání.

 

Žvýkačky PÜR Gum jsou vyráběny z xylitolu, přírodního sladidla, a jsou vhodné i pro lidi trpící cukrovkou, kteří si chtějí užít jednoduché potěšení ze žvýkání.

 

Tyto tři pilíře tvoří základ, který je patrný ve všech produktech a atmosféře značky PÜR. Avšak tato triumfální cesta za kvalitou není pouhým začátkem. Historie společnosti PÜR Gum je plná výzev a úspěchů, které ji posouvají směrem k dynamické budoucnosti.

Jak to vše začalo...

Když to vezmeme od začátku, příběh začíná u Jaye Kleina, zakladatele společnosti PÜR Gum, který jako malý kluk prodával ve škole spolužákům sladkosti ze svého batohu.

 

jayklein_warehouse_900

 

V roce 2007 si Klein založil vlastní reklamní a marketingovou firmu namísto, aby nastoupil jako student na právnickou fakultu.

 

Využil této šance a vytvořil vlastní značku. Jmenovala se Bonus a prodávala žvýkačky vyrobené ze superpotravinových přísad. Přestože to zpočátku fungovalo, nakonec musel Klein odejít.

 

"Přerostlo mi to přes hlavu a musel jsem od toho prostě odejít," řekl Klein v rozhovoru pro National Post. "[Byli jsme] příliš vynalézaví. Byla to opravdu strmá jízda nahoru [ale] rychlé vyšumění."

 

Zánik žvýkaček Bonus Gum však pomohl vydláždit cestu k budoucímu úspěchu společnosti PÜR Gum.

 

Klein vše přehodnotil a rozhodl se začít jen v malém. Jak rád říká, rozhodl se se svým týmem vzít PÜR Gum a "kandidovat na starostu".

 

Proces "kandidatury na starostu" probíhá následovně: Klein se svým týmem chodil od dveří ke dveřím a upřednostňoval navazování kontaktů, vzdělávání a budování vztahů se zákazníky a prodejci.

 

"Nevybudovali jsme naši značku na zádech jednoho obřího prodejce, což je pro většinu malých značek obvykle velmi ctižádostivá věc," řekl Klein v rozhovoru s Abigail Wattovou pro Candy Industry. "Dělali jsme to spíše od dveří ke dveřím. Každý rok jsme rostli a byli jsme velmi vytrvalí, pracovití a skromní. A fungovalo to."

 

 

Dragon's Den

Opravdu to fungovalo. Od prvního měsíce v květnu 2010 do července téhož roku si značka PÜR Gum vydobyla své místo na pultech z 33 místních obchodů se zdravou výživou až do 174 obchodů.

 

PÜR Gum nadále získávala na dynamice. V roce 2011 byly žvýkačky uvedeny na americký trh a začaly se objevovat na pultech bezcelních prodejen na letištích.

 

Jedno z největších vítězství značky však přišlo v roce 2014. Klein a jeho tým vystoupili v pořadu Dragon's Den televizní stanice CBC. Stejně jako mnoho lidí před nimi přednesli svůj návrh a čekali, jestli nějaký investor/ drak bude chtít uzavřít dohodu. Nezískali pozornost jednoho draka. Získali pozornost čtyř.

 

Čtyři draci nabídli Kleinovi a jeho týmu tři dohody. Po pečlivém zvážení Klein přijal společnou dohodu Arelene Dickinsonové a Jima Trevlivinga na jeden milion dolarů. Klein se tak stal vůbec prvním milionovým obchodem v historii Dračího doupěte.

 

Během jednoho roku společnost PÜR Gum rozšířila své výrobky o mentolové bonbony. Mentolky mají všechny hodnoty a standard žvýkaček, ale v podobě pastilek pro osoby, co nechtějí nebo nemohou žvýkat. K úspěchu žvýkaček se tak přidal další růst společnosti.

 

V roce 2016 se pak PÜR stala desátou nejrychleji rostoucí společností v Kanadě a čtvrtou v Torontu. PÜR však ještě nedosáhla svého cíle a stále se snaží růst.

 

"Chceme posílit naši globální působnost a chceme i nadále pronikat do stávajících maloobchodů," říká Klein. "Myslím, že velkou část růstu bude tvořit rozšíření značky PÜR, převzetí stejných hodnot značky, podle kterých fungujeme, a pokračování v inovacích s novými produkty, které odpovídají poptávce našich zákazníků."

 

jay-klein-dd-pic

Budoucnost

I z krátké historie společnosti PUR je patrné, že se jedná o úspěšnou firmu, která prodává žvýkačky a mentolky ve více než 25 zemích světa. Zajímá vás, jak můžete dosáhnout téhož?

 

Rada Jaye Kleina, dle které se řídíme i my jako obchodníci:

 

"Buďte motivováni tím, že vytváříte něco pro větší dobro, místo abyste se řídili peněžním milníkem - to vám umožní učit se z chyb a riskovat a také růst z nadšení."

 

A nezapomeňte: Kick Aspartam®! Česky: Dejte kopačky aspartamu®!