Pür
Kanadská značka 100% přírodních žvýkaček a mentolek s březovým sladidlem xylitolem.Toto je originální výrobce xylitolových žvýkaček bez aspartamu a špatných aditiv, který s konceptem přišel na trh už v roce 2010.
Žvýkačky se vyrábí v certifikované továrně ve Švýcarsku, kde je přísně kontrolováno, aby suroviny nepřišly do kontaktu s žádnými alergeny - proto mohou tvrdit, že jejich žvýkačky neobsahují 14 nejčastějších alergenů a s klidem si je může koupit kdokoliv.
Toto tvrzení nemá žádná jiná značka žvýkaček, protože jejich žvýkačky se ve speciální certifikované továrně prostě nevyrábí! A tak se liší tato originální značka od průměru.
Všechny PÜR produkty jsou veganské a bezlepkové, geneticky nemodifikované a přirozeně slazené. Skvěle se hodí i pro keto dietu, dietu s nízkým obsahem cukru nebo kompletně dietu bez cukru. Pochopitelně si ji mohou užít i diabetici.
Značky
Poznejte PÜR Gum a dejte kopačky aspartamu!
Značka PÜR představuje spojení tří klíčových prvků:
-
Jednoduchá substituce surovin. Běžné cukrovinky jsou plné umělých sladidel a aditiv, které nejsou dobré pro naše dlouhodobé zdraví.
-
Myslet na alergiky a osoby s potravinovými omezeními - inkluze. Značka je tu pro všechny osoby bez rozdílu osobních omezení nebo potřeb.
-
Špičková kvalita výrobků - certifikovaná výrobní hala ve Švýcarsku, která garantuje, že výrobní suroviny nepřichází do styku s žádnými alergeny.
Pokud jde o žvýkačky a mentolky PÜR Gum a PÜR Mints, nabízí spotřebitelům, kteří upřednostňují zdravější alternativy, přirozené substituty, které odpovídají jejich zdravějšímu životnímu stylu nebo dietním omezením. Tyto veganské, bezlepkové, bez sóje, ořechů a arašídů produkty představují špičku v oblasti zdravějšího žvýkání.
Žvýkačky PÜR Gum jsou vyráběny z xylitolu, přírodního sladidla, a jsou vhodné i pro lidi trpící cukrovkou, kteří si chtějí užít jednoduché potěšení ze žvýkání.
Tyto tři pilíře tvoří základ, který je patrný ve všech produktech a atmosféře značky PÜR. Avšak tato triumfální cesta za kvalitou není pouhým začátkem. Historie společnosti PÜR Gum je plná výzev a úspěchů, které ji posouvají směrem k dynamické budoucnosti.
Jak to vše začalo...
Když to vezmeme od začátku, příběh začíná u Jaye Kleina, zakladatele společnosti PÜR Gum, který jako malý kluk prodával ve škole spolužákům sladkosti ze svého batohu.
V roce 2007 si Klein založil vlastní reklamní a marketingovou firmu namísto, aby nastoupil jako student na právnickou fakultu.
Využil této šance a vytvořil vlastní značku. Jmenovala se Bonus a prodávala žvýkačky vyrobené ze superpotravinových přísad. Přestože to zpočátku fungovalo, nakonec musel Klein odejít.
"Přerostlo mi to přes hlavu a musel jsem od toho prostě odejít," řekl Klein v rozhovoru pro National Post. "[Byli jsme] příliš vynalézaví. Byla to opravdu strmá jízda nahoru [ale] rychlé vyšumění."
Zánik žvýkaček Bonus Gum však pomohl vydláždit cestu k budoucímu úspěchu společnosti PÜR Gum.
Klein vše přehodnotil a rozhodl se začít jen v malém. Jak rád říká, rozhodl se se svým týmem vzít PÜR Gum a "kandidovat na starostu".
Proces "kandidatury na starostu" probíhá následovně: Klein se svým týmem chodil od dveří ke dveřím a upřednostňoval navazování kontaktů, vzdělávání a budování vztahů se zákazníky a prodejci.
"Nevybudovali jsme naši značku na zádech jednoho obřího prodejce, což je pro většinu malých značek obvykle velmi ctižádostivá věc," řekl Klein v rozhovoru s Abigail Wattovou pro Candy Industry. "Dělali jsme to spíše od dveří ke dveřím. Každý rok jsme rostli a byli jsme velmi vytrvalí, pracovití a skromní. A fungovalo to."
Dragon's Den
Opravdu to fungovalo. Od prvního měsíce v květnu 2010 do července téhož roku si značka PÜR Gum vydobyla své místo na pultech z 33 místních obchodů se zdravou výživou až do 174 obchodů.
PÜR Gum nadále získávala na dynamice. V roce 2011 byly žvýkačky uvedeny na americký trh a začaly se objevovat na pultech bezcelních prodejen na letištích.
Jedno z největších vítězství značky však přišlo v roce 2014. Klein a jeho tým vystoupili v pořadu Dragon's Den televizní stanice CBC. Stejně jako mnoho lidí před nimi přednesli svůj návrh a čekali, jestli nějaký investor/ drak bude chtít uzavřít dohodu. Nezískali pozornost jednoho draka. Získali pozornost čtyř.
Čtyři draci nabídli Kleinovi a jeho týmu tři dohody. Po pečlivém zvážení Klein přijal společnou dohodu Arelene Dickinsonové a Jima Trevlivinga na jeden milion dolarů. Klein se tak stal vůbec prvním milionovým obchodem v historii Dračího doupěte.
Během jednoho roku společnost PÜR Gum rozšířila své výrobky o mentolové bonbony. Mentolky mají všechny hodnoty a standard žvýkaček, ale v podobě pastilek pro osoby, co nechtějí nebo nemohou žvýkat. K úspěchu žvýkaček se tak přidal další růst společnosti.
V roce 2016 se pak PÜR stala desátou nejrychleji rostoucí společností v Kanadě a čtvrtou v Torontu. PÜR však ještě nedosáhla svého cíle a stále se snaží růst.
"Chceme posílit naši globální působnost a chceme i nadále pronikat do stávajících maloobchodů," říká Klein. "Myslím, že velkou část růstu bude tvořit rozšíření značky PÜR, převzetí stejných hodnot značky, podle kterých fungujeme, a pokračování v inovacích s novými produkty, které odpovídají poptávce našich zákazníků."
Budoucnost
I z krátké historie společnosti PUR je patrné, že se jedná o úspěšnou firmu, která prodává žvýkačky a mentolky ve více než 25 zemích světa. Zajímá vás, jak můžete dosáhnout téhož?
Rada Jaye Kleina, dle které se řídíme i my jako obchodníci:
"Buďte motivováni tím, že vytváříte něco pro větší dobro, místo abyste se řídili peněžním milníkem - to vám umožní učit se z chyb a riskovat a také růst z nadšení."
A nezapomeňte: Kick Aspartam®! Česky: Dejte kopačky aspartamu®!