Pomozte nám vyprázdnit sklad a zachránit produkty s blížícím se nebo již prošlým datem min. trvanlivosti. Ikdyž u produktu uvidíte toto datum, vězte, že produkt je stále vhodný ke konzumaci či k použití. Každý týden produkty otevíráme a testujeme, abychom si byli jisti, že jsou v pořádku. Proč to děláme? Protože nesnášíme zbytečné plýtvání a konzum. Klikněte SLEVY a VÝPRODEJ.

Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) společnosti NUZBOZ s.r.o., se sídlem nám. T. G. Masaryka 1281, Zlín, 760 01, IČO: 06025056, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn., oddíl C, vložka 99605, vedeném u Městského soudu v Brně, e-mail: info@nuzboz.cz, telefonní číslo: 776298517, (dále jen „My“ nebo „Prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti Vás (jakožto kupujících) a Nás (jakožto prodávajících), vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“), uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.pravebio.cz.


Ochrana osobních údajů

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který naleznete zde: https://www.pravebio.cz/ochrana-osobnich-udaju/.


Platnost a změny Podmínek

  • Ustanovení Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy.
  • Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
  • Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením však nejsou dotčena Vaše práva a povinnosti vzniklá během účinnosti předchozího znění Podmínek.

Uzavírání Smlouvy na dálku

Jak jistě víte, komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují uzavření dohody bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás. Smlouva je tedy uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní E-shopu“).


Přednost individuálních dohod

Pokud některá část těchto Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili během procesu Vašeho nákupu na našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda přednost před Podmínkami.

1. NĚKTERÉ DEFINICE

1.1 Cena

Finanční částka, kterou budete hradit za Zboží.

1.2 Cena za dopravu

Finanční částka za doručení Zboží, včetně nákladů na zabalení.

1.3 Celková cena

Součet Ceny a Ceny za dopravu.

1.4 DPH

Daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.

1.5 Faktura

Daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu.

1.6 Objednávka

Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi.

1.7 Uživatelský účet

Účet vytvořený na základě Vámi poskytnutých údajů, umožňující:

  • Uchování zadaných údajů.
  • Sledování historie objednaného Zboží.
  • Přístup k uzavřeným Smlouvám.

1.8 Vy

Osoba nakupující na našem E-shopu, právně označovaná jako kupující.

1.9 Zboží

Vše, co lze zakoupit na E-shopu.

2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

2.1 Koupě Zboží

Je možná pouze prostřednictvím webového rozhraní E-shopu.

2.2 Vaše povinnosti při nákupu

2.2.1 Poskytnout všechny informace správně a pravdivě.
2.2.2 Informace zadané v Objednávce budeme považovat za správné.

2.3 Hodnocení Zboží

2.3.1 Na našem E-shopu poskytujeme přístup k recenzím jiných zákazníků.
2.3.2 Autenticita recenzí je zajištěna propojením hodnocení s konkrétními objednávkami.
2.3.3 V našem systému vidíme ID objednávky spojené s každým hodnocením, což nám umožňuje ověřit, že recenze pochází od skutečných zákazníků.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1 Jazyk Smlouvy

3.1.1 Smlouvu s Námi lze uzavřít pouze v českém jazyce.

3.2 Forma uzavření Smlouvy

3.2.1 Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu.
3.2.2 Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (zejména za přístup k internetu).
3.2.3 Žádné další náklady účtované z naší strany nad rámec Celkové ceny tedy neplatíte.
3.2.4 Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že využíváme prostředky komunikace na dálku.

3.3 Proces vytvoření Objednávky

3.3.1 K uzavření Smlouvy je nutné, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku.
3.3.2 Objednávka musí obsahovat následující údaje:

  • Informace o Zboží: Zboží, o jehož nákup máte zájem, označíte tlačítkem „Do košíku“.
  • Informace o Ceně: Cena za Zboží, Cena za dopravu, způsob platby Celkové ceny a požadovaný způsob doručení Zboží. Tyto údaje jsou automaticky generovány na základě Vámi vybraného Zboží, způsobu jeho doručení a platby.
  • Vaše identifikační a kontaktní údaje: Jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa, které slouží k doručení Zboží.
    3.3.3 Během tvorby Objednávky máte možnost údaje kontrolovat a měnit až do jejího dokončení.

3.4 Dokončení Objednávky

3.4.1 Dokončení Objednávky probíhá stiskem tlačítka „Objednat s povinností platby“.
3.4.2 Před dokončením musíte potvrdit své seznámení se a souhlas s Podmínkami zaškrtnutím příslušného políčka. Bez tohoto potvrzení nelze Objednávku dokončit.
3.4.3 Po stisku tlačítka budou všechny vyplněné údaje odeslány přímo Nám.

3.5 Potvrzení Objednávky

3.5.1 Vaši Objednávku potvrdíme co nejdříve po jejím doručení. Potvrzení zašleme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
3.5.2 Součástí potvrzení je shrnutí Objednávky a aktuální znění těchto Podmínek ve formě přílohy e-mailové zprávy.
3.5.3 Podmínky přiložené k potvrzení jsou nedílnou součástí uzavřené Smlouvy.
3.5.4 Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení Objednávky.

3.6 Situace, kdy nemůžeme Objednávku potvrdit

3.6.1 Může nastat situace, kdy nebude možné Vaši Objednávku potvrdit, a to zejména v následujících případech:

  • Zboží není dostupné.
  • Objednané množství Zboží přesahuje povolený limit. Tato informace je vždy uvedena v našem E-shopu.
    3.6.2 Pokud Vaši Objednávku nemůžeme potvrdit, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat. Zároveň Vám zašleme nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti původní Objednávce.
    3.6.3 Smlouva je v takovém případě uzavřena okamžikem Vašeho potvrzení nové nabídky.

3.7 Chybná Cena

3.7.1 Pokud bude v našem E-shopu nebo v rámci Objednávky uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto cenu dodat.
3.7.2 Tato situace platí i v případě, že jste již obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy byla Smlouva uzavřena.
3.7.3 V případě chyby Vás budeme neprodleně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě.
3.7.4 Smlouva v tomto případě vzniká potvrzením nové nabídky z Vaší strany.
3.7.5 Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy cena neodpovídá běžné tržní hodnotě, případně obsahuje zjevný omyl, jako je chybějící nebo nadbytečná cifra.

3.8 Povinnosti kupujícího po uzavření Smlouvy

3.8.1 Po uzavření Smlouvy vzniká Vaše povinnost uhradit Celkovou cenu dle podmínek uvedených v Objednávce.

3.9 Objednávka prostřednictvím Uživatelského účtu

3.9.1 Pokud máte zřízen Uživatelský účet, můžete jej využít k vytvoření Objednávky.
3.9.2 Před dokončením Objednávky je však nutné zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost všech předvyplněných údajů.
3.9.3 Proces tvorby Objednávky je totožný jako u zákazníka bez Uživatelského účtu, avšak výhodou je možnost opakovaného použití Vámi dříve zadaných údajů.

3.10 Slevy

3.10.1 Pokud je na Zboží nabízena sleva, je nutné při tvorbě Objednávky vyplnit příslušné údaje o této slevě do předem určeného pole.
3.10.2 Sleva se uplatní pouze v případě, že jsou údaje vyplněny správně a v souladu s pravidly uvedenými v nabídce slevy.

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

4.1 Zřízení Uživatelského účtu

4.1.1 Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu získáte přístup k Uživatelskému účtu.

4.2 Povinnosti při registraci

4.2.1 Při registraci Uživatelského účtu je Vaší povinností uvést všechny údaje správně a pravdivě.
4.2.2 V případě jakékoli změny jste povinni tyto údaje aktualizovat.

4.3 Zabezpečení účtu

4.3.1 Přístup k Uživatelskému účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem.
4.3.2 Vaší povinností je zachovávat mlčenlivost o přístupových údajích a nikomu je nesdělovat.
4.3.3 V případě zneužití přístupových údajů neneseme za to žádnou odpovědnost.

4.4 Osobní charakter Uživatelského účtu

4.4.1 Uživatelský účet je osobní. Není dovoleno umožnit jeho využívání třetím osobám.

4.5 Zrušení Uživatelského účtu

4.5.1 Vyhrazujeme si právo zrušit Uživatelský účet, pokud:

  • Nebyl používán déle než 6 měsíců.
  • Došlo k porušení Vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy.

4.6 Omezení dostupnosti Uživatelského účtu

4.6.1 Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména z důvodu nutné údržby hardwarového a softwarového vybavení.

5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

5.1 Cena a její uvedení

5.1.1 Cena je vždy uvedena:

  • Na stránkách E-shopu.
  • V návrhu Objednávky.
  • Ve Smlouvě.
    5.1.2 Pokud dojde k nesouladu mezi Cenou uvedenou u Zboží v E-shopu a Cenou v návrhu Objednávky, platí Cena uvedená v návrhu Objednávky, která je zároveň závazná pro Smlouvu.
    5.1.3 Návrh Objednávky zahrnuje také Cenu za dopravu a podmínky, za kterých je doprava zdarma.

5.2 Celková cena

5.2.1 Celková cena zahrnuje všechny poplatky, včetně DPH, stanovené zákonem.

5.3 Platba Celkové ceny

5.3.1 Celková cena musí být uhrazena před předáním Zboží.
5.3.2 Platbu je možné provést následujícími způsoby:

  • Bankovním převodem: Platební údaje Vám zašleme v potvrzení Objednávky. Celková cena je splatná do 3 dnů od potvrzení.
  • Kartou online: Platba probíhá přes platební bránu Comgate dle jejích podmínek, dostupných na https://www.comgate.cz/smluvni-dokumenty. Celková cena je splatná okamžitě.
  • Hotově při osobním odběru: Úhrada je možná při převzetí v naší provozovně. Celková cena je splatná při převzetí.

5.4 Faktura

5.4.1 Faktura za Celkovou cenu bude vystavena v elektronické podobě po jejím uhrazení.
5.4.2 Fakturu zašleme na Vaši e-mailovou adresu. Bude také dostupná ve Vašem Uživatelském účtu.

5.5 Výhrada vlastnického práva

5.5.1 Vlastnické právo ke Zboží přechází na Vás až po:

  • Úhradě Celkové ceny.
  • Převzetí Zboží.
    5.5.2 U platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním částky na náš účet.
    5.5.3 U ostatních způsobů platby je Celková cena zaplacena okamžikem provedení platby.

6. DORUČENÍ ZBOŽÍ A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

6.1 Způsoby doručení Zboží

6.1.1 Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 7 dní způsobem, který si zvolíte při vytváření Objednávky. Můžete vybírat z následujících možností:

  • Osobní odběr na naší provozovně: Tř. T. Bati 1556, Otrokovice 765 02.
  • Osobní odběr na výdejních místech: společností Zásilkovna nebo Balíkovna.
  • Doručení prostřednictvím dopravních společností: Česká pošta, Zásilkovna, WeDo.

6.2 Dostupnost doručení

6.2.1 Zboží je možné doručit v rámci České republiky a vybraných zemí v Evropě. Seznam dostupných destinací najdete na E-shopu.
6.2.2 Doba doručení Zboží závisí na jeho aktuální dostupnosti a zvoleném způsobu dopravy a platby. Orientační doba doručení bude uvedena v potvrzení Objednávky.
6.2.3 V případě osobního odběru na provozovně Vás o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat e-mailem.

6.3 Kontrola doručeného Zboží

6.3.1 Po převzetí Zboží od dopravce je Vaší povinností zkontrolovat neporušenost obalu.
6.3.2 V případě, že zjistíte poškození obalu, které může svědčit o neoprávněné manipulaci nebo vniknutí do zásilky:

  • Neprodleně tuto skutečnost oznámíte dopravci a Nám.
  • V takovém případě nejste povinni Zboží převzít.

6.4 Nepřevzetí Zboží

6.4.1 Pokud nepřevezmete Zboží, s výjimkou situací uvedených v čl. 6.3, nemá to za následek porušení Naší povinnosti doručit Vám Zboží.
6.4.2 Nepřevzetí Zboží zároveň neznamená odstoupení od Smlouvy. V takovém případě:

  • Máme právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení podmínek.
  • Zboží můžeme uskladnit, přičemž máme nárok na úhradu přiměřené úplaty za skladování.
  • Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, účinnost nastává doručením oznámení o odstoupení.

6.4.3 Úhrada poštovného včetně vratky:
Pokud dojde k vrácení Zboží z důvodu:

  • chybně zadané adresy,
  • nebo nepřevzetí zásilky,

máme právo požadovat úhradu všech nákladů na dopravu, včetně:

  • nákladů za odeslání Zboží k Vám,
  • a nákladů účtovaných dopravcem za vrácení Zboží k Nám (tzv. vratka).

6.4.4 Odstoupení od Smlouvy a nároky:
Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na:

  • Náš nárok na úhradu Ceny za dopravu, včetně nákladů na vratku.
  • Náš nárok na náhradu škody, pokud vznikla v souvislosti s Vaším jednáním.

6.5 Opakované doručení nebo změna způsobu doručení

6.5.1 Pokud z důvodů na Vaší straně dojde k opakovanému doručování Zboží nebo ke změně způsobu doručení, jste povinni uhradit náklady spojené s těmito úkony.
6.5.2 Platební údaje pro úhradu těchto nákladů Vám zašleme e-mailem. Částka je splatná do 14 dnů od doručení výzvy.

6.6 Přechod nebezpečí škody na Zboží

6.6.1 Nebezpečí škody na Zboží přechází na Vás okamžikem převzetí Zboží.
6.6.2 Pokud Zboží nepřevezmete (s výjimkou situací dle čl. 6.3), přechází na Vás nebezpečí škody v okamžiku, kdy jste měli možnost Zboží převzít, ale nepřevzali jste jej.
6.6.3 Od tohoto okamžiku nesete odpovědnost za veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením nebo znehodnocením Zboží.

6.7 Nedostupné Zboží a výpadky dodávek

6.7.1 Pokud Zboží není skladem nebo dojde k prodlení z důvodů na straně dodavatelů, budete informováni v následujících případech:

  • Mimořádný výpadek výroby Zboží: Budeme Vás informovat o nové očekávané době dostupnosti nebo o nemožnosti Zboží dodat.
  • Prodlení s dodáním Zboží od dodavatele: Budeme Vás informovat o nové předpokládané době doručení.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1 Záruka na Zboží

7.1.1 Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6 Podmínek je Zboží:

  • Bez vad, zejména pak:
    • Odpovídá ujednanému popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem.
    • Je vhodné k účelu, pro který je určeno, a na kterém jsme se s Vámi dohodli.
    • Je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
    • Je vhodné k účelu, ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá.
    • Svými vlastnostmi odpovídá obvyklé kvalitě zboží téhož druhu, zejména s ohledem na veřejná prohlášení (např. reklamy).
    • Je dodáno s příslušenstvím, obalem (v případě produktů bez obalu můžeme použít námi zvolený ochranný obal), návodem k použití a montáži, které můžete rozumně očekávat.
    • Odpovídá vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením Smlouvy.

7.2 Reklamace vadného Zboží

7.2.1 Vaše práva a povinnosti z vadného plnění se řídí příslušnými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).
7.2.2 Pokud Zboží vykazuje vadu, můžete:

  • Oznámit vadu e-mailem nebo dopisem na adresy uvedené u Našich kontaktních údajů.
  • Použít vzorový formulář pro reklamaci (příloha č. 1 Podmínek).

7.3 Vaše možnosti při vadě Zboží

7.3.1 Máte právo zvolit způsob řešení vady. Vaši volbu nemůžete bez Našeho souhlasu měnit.
7.3.2 Můžete požadovat:

  • Odstranění vady:
    • Dodáním nového Zboží bez vady.
    • Dodáním chybějící části Zboží.
    • Opravou Zboží.

7.3.3 Odstranění vady můžeme odmítnout, pokud je nemožné nebo nepřiměřeně nákladné s ohledem na význam vady, hodnotu Zboží bez vady, a obtížnost odstranění vady jiným způsobem.

7.4 Další práva při vadě Zboží

7.4.1 Pokud vadu neodstraníme:

  • Můžete požadovat přiměřenou slevu z Ceny.
  • Nebo odstoupit od Smlouvy, jestliže:
    • Odmítneme vadu odstranit.
    • Vadu neodstraníme v přiměřené době.
    • Se vada projeví opakovaně.
    • Je vada podstatným porušením Smlouvy.
    • Je zřejmé, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

7.4.2 Nemůžete odstoupit od Smlouvy, pokud je vada Zboží nevýznamná.

7.5 Omezení odpovědnosti za vady

7.5.1 Nemáte právo uplatnit vady, pokud:

  • Jste si vadu na Zboží způsobili sami.
  • Vada vznikla obvyklým opotřebením při běžném užívání Zboží.
  • U použitého Zboží odpovídá vada míře jeho předchozího používání.

7.6 Reklamace

7.6.1 Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení s těmito údaji:

  • Datum podání reklamace.
  • Obsah reklamace.
  • Požadovaný způsob vyřízení reklamace.
  • Vaše kontaktní údaje.

7.6.2 Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí, pokud se nedohodneme jinak. Po této lhůtě máte právo odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
7.6.3 O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme potvrzení o jejím vyřízení.

7.7 Náklady spojené s reklamací

7.7.1 Pokud je reklamace oprávněná, máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů (např. nákladů na dopravu). Tyto náklady musíte doložit (např. účtenkami).
7.7.2 Pokud dodáme nové Zboží jako náhradu za vadné, je Vaší povinností vrátit Nám původní Zboží. Náklady na vrácení hradíme My.

7.8 Lhůty pro uplatnění vad

7.8.1 Pokud jste spotřebitel, máte právo uplatnit vady Zboží, které se projeví do 24 měsíců od převzetí Zboží.
7.8.2 Pokud jste podnikatel, musíte vady oznámit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od převzetí Zboží.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1 Obecná ustanovení

8.1.1 K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku nebo v dalších ustanoveních Podmínek, které tuto možnost výslovně upravují.

8.2 Právo spotřebitele na odstoupení

8.2.1 Jste-li spotřebitel (tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti), máte právo v souladu s § 1829 Občanského zákoníku odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů:

  • Ode dne uzavření Smlouvy.
  • Pokud se jedná o koupi Zboží, pak do 14 dnů od jeho převzetí.

8.2.2 Pokud Smlouva zahrnuje několik kusů Zboží nebo jejich části, lhůta začíná běžet dnem převzetí posledního kusu nebo části Zboží. V případě pravidelného a opakovaného doručování začíná lhůta běžet dnem převzetí první dodávky.

8.2.3 Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (např. e-mailem na info@pravebio.cz nebo dopisem na Naši adresu uvedenou v identifikačních údajích). Pro odstoupení lze také využít vzorový formulář přiložený k těmto Podmínkám (příloha č. 2).

8.2.4 Výjimky: Jako spotřebitel nemáte právo odstoupit od Smlouvy, pokud je předmětem plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.

8.3 Povinnosti při odstoupení

8.3.1 Lhůta pro odstoupení je zachována, pokud oznámení o odstoupení odešlete před jejím uplynutím.
8.3.2 V případě odstoupení jste povinni:

  • Vrátit Zboží do 14 dnů od odstoupení.
  • Uhradit náklady spojené s navrácením Zboží k Nám, s výjimkou případů, kdy My porušíme Smlouvu.

8.4 Vrácení ceny a náhrada nákladů

8.4.1 Máte nárok na vrácení Ceny za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme nabízeli.
8.4.2 Pokud My porušíme Smlouvu, hradíme náklady na vrácení Zboží zpět k Nám, a to rovněž pouze do výše odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání.

8.5 Podmínky vrácení částky

8.5.1 Cena Vám bude vrácena do 14 dnů od účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla zaplacena, případně na účet uvedený v odstoupení od Smlouvy.
8.5.2 Částka však nebude vrácena dříve, než:

  • Obdržíme Zboží zpět.
  • Nám prokážete, že jste Zboží odeslali.

8.5.3 Prosíme, abyste Zboží vraceli čisté a pokud možno v originálním obalu.

8.6 Snížení hodnoty Zboží

8.6.1 Odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s ním jinak, než je nezbytné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží.
8.6.2 Pokud My dosud nevrátili Cenu, máme právo odečíst náklady spojené se snížením hodnoty Zboží od částky, kterou Vám vrátíme.

8.7 Naše právo na odstoupení

8.7.1 Jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před dodáním Zboží, pokud:

  • Existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (např. problémy na straně dodavatele).
  • Je zřejmé, že jste uvedli nesprávné informace v Objednávce.

8.7.2 V případě, že nakupujete Zboží v rámci své podnikatelské činnosti, jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv bez udání důvodu.

8.8 Speciální podmínky pro určité produkty

8.8.1 U některých produktů, jako např. spony Pony-O, není možné Zboží znovu prodat po použití. Přesto máte právo produkt reklamovat, pokud se vada projeví v zákonné lhůtě.
8.8.2 U těchto produktů doporučujeme před nákupem zvážit, zda jsou pro Vás vhodné, jelikož po použití nemusí být možné je vrátit.

9. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

9.1 Kodexy chování

9.1.1 Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování podle ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

9.2 Vyřizování stížností

9.2.1 Stížnosti spotřebitelů vyřizujeme prostřednictvím elektronické adresy: info@pravebio.cz.
9.2.2 Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na Vaši elektronickou adresu.

9.3 Mimosoudní řešení sporů

9.3.1 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná:

  • Česká obchodní inspekce
    • Adresa: Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1
    • IČ: 000 20 869
    • Web: http://www.coi.cz

9.3.2 Online řešení sporů:

  • Platforma pro řešení sporů online je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  • Tuto platformu lze využít k řešení sporů mezi prodávajícím a spotřebitelem týkajících se kupní smlouvy uzavřené elektronicky.

9.3.3 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika

10. RECENZE ZÁKAZNÍKŮ

10.1 Recenze zákazníků na platformě Shoptet.cz pocházejí pouze od zákazníků, kteří si produkt skutečně zakoupili. Nikdy nezveřejňujeme falešné recenze.

10.2 Zveřejňujeme pouze recenze, které jsou:

  • Podnětné a týkají se daného produktu v rámci jeho správného použití.

10.3 Negativní recenze, které nesplňují požadavek relevance, např.

  • Stížnosti nesouvisející s produktem (např. problémy s dopravcem nebo platební bránou), nezveřejňujeme.

10.4 Stejný přístup uplatňujeme i na platformě Heureka, kde se nevhodné recenze následně odstraňují.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1 Právní úprava

11.1.1 Pokud Naše smluvní vztahy obsahují mezinárodní prvek (např. zasílání Zboží mimo Českou republiku), řídí se vztahy právem České republiky.
11.1.2 Tímto ujednáním nejsou dotčena práva spotřebitelů vyplývající z právních předpisů.

11.2 Korespondence

11.2.1 Veškerou písemnou korespondenci Vám budeme doručovat elektronicky:

  • Naše e-mailová adresa je uvedena u identifikačních údajů.
  • Korespondenci zasíláme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, Uživatelském účtu, nebo přes kterou jste nás kontaktovali.

11.3 Změny Podmínek

11.3.1 Smlouvu lze měnit pouze na základě Naší písemné dohody.
11.3.2 Jsme oprávněni Podmínky změnit a doplnit. Změna se však týká pouze Smluv uzavřených po účinnosti nové verze Podmínek.

11.4 Vyšší moc

11.4.1 V případě vyšší moci (např. přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy) neneseme odpovědnost za škodu vzniklou v jejím důsledku.
11.4.2 Pokud stav vyšší moci trvá déle než 10 dní, máme My i Vy právo odstoupit od Smlouvy.

11.5 Archivace

11.5.1 Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná.
11.5.2 Podmínky a potvrzení Objednávky obdržíte vždy e-mailem, doporučujeme si je uložit.

11.6 Účinnost

11.6.1 Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. ledna 2023.

 

Příloha č. 1 Uplatnění reklamace

Příloha č. 2 - Odstoupení od smlouvy